Salam ~ 
Dah lama tak update :D
Tiada yang lebih membahagiakan bagi sarah pada tahun 2012, melainkan yang satu ni..
Secara ringkasnya, berkenalan di laman sosial yahoo pada September 2012 dan akhirnya dia menjadi milik saya pada Disember 2012. 

Tiada lain yang saya harapkan dari awak. Hanya kesetiaan dan kejujuran awak yang saya perlukan.
DAN tolong ubah persepsi saya yang selama ini kuat menyatakan bahawa, cinta jarak jauh ditambah dengan perkenalan dalam tempoh yang singkat adalah satu perhubungan yang tak mungkin akan berpanjangan.
Jujurnya, saya tak tahu macam mana saya boleh jatuh sayang kat awak sedangkan kita tak pernah bersua muka. Saya juga pada mulanya agak menyampah dengan awak yang tidak berputus asa nak berkawan dengan saya yang langsung tidak mempunyai apa-apa kelebihan ni.
Tapi sekarang keadaan dah lain. Silap hari bulan awak pulak yang menyampah ngan saya yang dah terlebih sayang kat awak ni xD

Saya sentiasa doakan awak dan hubungan kita agar kekal berpanjangan dan terus mekar.. InsyaAllah..
   

dear AHMAD FARUQI AMRI



* macam tak caye aku yang luah semua ni. hahaha  
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA