rasanya tak payah lah kot aku nak intro gambar-gambar kat atas ni kan..
rasanya semua orang pun tahu kan..

semua ni antara makanan wajib aku masa aku study pada tahun 2008 dulu..
aku tak makan nasi. aku nak sangat makan nasi tapi perut aku tak boleh terima.. pelik kat situ kan?
tapi kadang-kadang tu makan jugak time cuti ke.. senang sikit nak throw out xD
hm.. yang paling aku addicted sekali adalah megi tomyam..
tak sah kalau tak pekena 2 3 bungkus sehari..
bertahun aku amalkan diet yang terlebih sihat ni tapi serius tak sakit pun..
sedaaapppp....



sampaila sekarang ni...
macam-macam sakit yang aku dapat..
kira macam 'voucher' la yang aku peroleh dari diet yang sihat pada tahun 2008 tu..

antaranya :
  • bad migrain
  • haid berpanjangan (sampai tak cukup darah aku dibuatnya)
  • gastrik yang semakin teruk
  • weak antibody (senang demam dan melarat hingga 2 minggu walaupun makan ubat)
  • nausea almost all the time

menyesal sangat....
tapi apakan daya..
banda dah lepas kan..
so.. redha jela..


kalau ada sesiapa yang nak try diet ni, silakan...
sangat bagus untuk kesihatan.. 
tips : kena amalkan bertahun-tahun, baru nampak hasilnya..
trust me . its really worth.  hehehe




TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA